Orar semigroup #2

Orar semigroup #2

Jocul "Piticot"

#include<iostream>
#include<graphics.h>
#define M 800
#define N 150
using namespace std;

int a[100],b[100];

void jucator(int &s1)
{
s1=s1+rand()%6+1;

switch(s1)
{
case 8: cout<<"POZITIA 8: Ai prins un inorog. Incaleca pe el si sari la nr. 12: "<<endl; s1=12;break;
case 11: cout<<"POZITIA 11: Balaurul te invinge in lupta. Intoarce-te la nr.1: "<<endl;s1=1;break;
case 14: cout<<"POZITIA 14: Ai ajuns in gradina fermecata. Prinzi puteri magice si zbori la nr. 19: "<<endl; s1=s1+19;break;
case 17: cout<<"POZITIA 17: Te-ai ratacit in Tara lui Aladin. Intoarce-te la nr. 13: "<<endl; s1=13; break;
case 21: cout<<"POZITIA 21: Ingerul tau pazitor te ajuta sa ajungi la nr. 26: "<<endl; s1=26; break;
case 25: cout<<"POZITIA 25: Mosul care are coasa te-a gasit. Paraseste jocul definitiv."<<endl; break;
case 33: cout<<"POZITIA 33: Vulpea cea vicleana te goneste la nr. 27: "<<endl; s1=27;break;
case 40: cout<<"POZITIA 40: Spiridusul ghidus iti da apa vietii. Sari la nr. 44: "<<endl; s1=44;break;
case 43: cout<<"POZITIA 43: Ai ratacit drumul si ai ajuns la Polul Nord. Intoarce-te la nr. 38: "<<endl; s1=38;break;
case 46: cout<<"POZITIA 46: Un pitic poznas te invata sa alergi. Fugi la nr. 52: "<<endl;s1=52; break;
case 49: cout<<"POZITIA 49: Dragonul marilor iti taie calea. Intoarce-te la nr. 45: "<<endl;s1=45;break;
case 53: cout<<"POZITIA 53: Bunul om de zapada te ajuta sa ajungi la nr. 57: "<<endl; s1=57;break;
case 58: cout<<"POZITIA 58: Lupul cel rau te intoarce la nr. 50: "<<endl; s1=50;break;
case 62: cout<<"POZITIA 62: Spiridusul jucariilor iti arata o scurtatura pana la nr. 65: "<<endl; s1=65; break;
case 66: cout<<"POZITIA 66: Chichi fantoma glumeata te incurca si gresesti drumul. Intoarce-te la nr. 56: "<<endl;s1=56;break;
case 70: cout<<"POZITIA 70: Iedul buclucas te ajuta sa ocolesti Tara vrajitoareai. Mergi la nr. 75: "<<endl; s1=75;break;
case 78: cout<<"POZITIA 78: Zana cea buna te indruma la ascunzatoarea comorii. Intri direct in casuta 80: "<<endl; s1=80;break;
case 80: cout<<"POZITIA 80: Ai gasit COMOARA LUI PITICOT.Ai terminat invingator."<<endl; break;
default: cout<<"ai ajuns pe pozitia: "<<s1<<endl;break;
}
}

void desenare(int a[], int b[], int i, int j)
{int ii,jj,p,f;
char c[100];
    initwindow(M,N,"PITICOT");
outtextxy(10,10,"Primul jucator");
outtextxy(10,70,"Al doilea jucator");
p=0;
for(ii=0;ii<i;ii++)
    {itoa(a[ii],c,10);
    f=rand()%15+1;
    setcolor(f);
    outtextxy(15+p,25,c);
    p+=25;}
p=0;
for(jj=0;jj<j;jj++)
    {itoa(b[jj],c,10);
    f=rand()%15+1;
    setcolor(f);
    outtextxy(15+p,85,c);
    p+=25;}
       
delay(100000000);
}

int main ()
{int s1=0,s=0,i=0,j=0,ii,jj;
srand(time(NULL));
while(s<=80 && s1<=80)
    {jucator(s1);
    a[i]=s1;i++;
        if(s1==25)
            {cout<<"jucator 2 castiga";
            break;}
        if(s1==80 || s1>80)
            {cout<<"jucator 1 castiga";
            break;}
    jucator(s);
    b[j]=s;j++;
        if(s==25)
            {cout<<"jucator 1 castiga";
            break;}
        if(s==80 || s>80)
            {cout<<"jucator 2 castiga";
            break;}
    }

   
    desenare(a,b,i,j);
}

marți, 15 martie 2011 by DlMuresan
Leave a comment

Leave a Reply